ο συγγραφέας Π.Δημητρόπουλος στο σχολείο μας!

Σήμερα επισκέφτηκε το σχολείο μας -στο πλαίσιο του προγράμματος φιλαναγνωσίας του Δήμου Πλατανιά  σε συνεργασία με την Πρωτοβάθμια Χανίων και τη  σχολική μας σύμβουλο κα  Μ.Γερούκη  - ο ταλαντούχος συγγραφέας παιδικής λογοτεχνίας ,Παναγιώτης Δημητρόπουλος .Ο συγγραφέας παρουσίασε στα παιδιά  το καινούργιο του βιβλίο "ο μπαμπάς μου ,ο ήρωάς μου" Πρόκειται ,όπως είπε ,για μια συναρπαστική ιστορία φιλίας ,αγάπης αποδοχής της διαφορετικότητας και παράλληλα προβληματίζει για το ποιος είναι ο πραγματικός ρόλος  της οικογένειας ,βιολογικής ή θετής!Μάλιστα μέρος των εσόδων του βιβλίου θα διατεθεί για τα παιδιά του ιδρύματος "Φλόγα "  Συνομίλησε με τα παιδια για αυτά τα θέματα και στη συνέχεια προχώρησε σε  διαδραστικές δραστηριοτητες φιλαναγνωσίας  έκφρασης συναισθημάτων και δημιουργιας ενός ομαδικού μηνύματος συμπαράστασης στα παιδιά της ¨Φλόγας".Τέλος αφού   απάντησε με υπομονή κι ευγένεια στις  ερωτήσεις της συνέντευξης που είχαν προετοιμάσει κάποιοι μαθητές μας,φωτογραφήθηκε μαζί μας και υπέγραψε στα τετράδια των παιδιών.Τον ευχαριστούμε πολύ και του ευχόμαστε να συνεχίσει το συγγραφικό του έργο  με έμπνευση ,ευαισθησία και διάθεση για προσφορα!


Η συνέντευξη με το συγγραφέα κ.Παναγιώτη Δημητρόπουλο
          Όταν ήρθε ο συγγραφέας στο σχολείο μας εμείς στο τέλος του κάναμε τις εξής ερωτήσεις:
       1) -Από πόσο χρονών ασχοληθήκατε με την συγγραφη παιδικών βιβλίων;
           -Από 35 χρoνών.
       
       2) -Ποιο ήταν το πρώτο βιβλίο που γράψατε;
           -Το πρώτο μου βιβλίο ήταν το <<Χρυσαφένιο κουκούτσι >>.

       3) -Ποιο είναι το αγαπημένο σας βιβλίο και ένα δικό σας;
           -Το αγαπημένο μου βιβλίο είναι << Το ταξίδι του Νιλς Χολγκερσον >>
             και το δικό μου είναι... όλα!

        4) -Ποιον άλλον συγγραφέα θαυμάζεται;
            - Θαυμάζω έναν κρητικό ,τον Νίκο Καζαντζάκη.

        5) -Ασχολείστε με άλλο επάγγελμα
            Ασχολούμαι ως στρατιωτικός.

        6)- Από που κατάγεστε;
           - Από τα Χανιά της Κρήτη.

       7) -Πόσα βιβλία έχετε γράψει;
           -Έχω γράψει 5 βιβλία.

       8) -Πόσος καιρός χρειάζεται για να γράψετε ένα βιβλίο;
            -Περίπου 3  ως και 6 μήνες.

      9) -Που γράφεται συνήθως τα βιβλία σας;
           -Κάθε άνθρωπος έχει ένα χώρο που δουλέυει κι εμένα αυτός ο χώρος είναι το γραφείο μου.

      10) -Έχετε γράψει ποιήση;
             -Όχι,δεν έχω 

     11)- Συνήθως σε τι αναφέρεστε στα βιβλία σας;
          - Στην οικογένεια.

     12) -Πως αποφασίσατε να γίνεται συγγραφέας;
           -Ήθελα να μεταδώσω παιδικά μηνύματα στους μικρούς μας φίλους.

       13) -Από που εμπνέεστε για την συγγραφή των βιβλίων σας;
             -Από τα παιδιά.

      14) -Τι σας έκανε να ασχοληθείτε με την παιδική λογοτεχνία;
            -Πρέπει να επενδύσουμε στο αύριο, το αύριο είσαστε εσείς,τα παιδιά!



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΠΕΤΕΙΟΥ 17ης ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

ΑΓΙΑΣΜΟΣ